Dragonball Online Mouse Pointer Blue

Pages

Followers

07 December 2010

suka ria 2~

: : cerita 1st--->

Samad adalah seorang profesor terulung, dia berhasil mencipta robot yang boleh mengesan pembohongan, dia membuat robot itu sehinggakan ketika mendengar pembohongan, robot tersebut akan terus menampar si pembohong itu…

Samad dengan bangganya membawa robot itu ke ruang tamu dan menunggu anak lelakinya pulang. Tapi anaknya tidak kunjung pulang. Sehingga pagi barulah anaknya pulang.

“Kamu dari mana?” tanya Samad.

“Ada pelajaran tambahan ayah”, jawab anaknya.

*PLANG* Robot tersebut menampar anaknya.

“Nak, ini adalah robot ciptaan ayah, dia akan menampar sesiapa yang berbohong! Sekarang katakan dengan jujur, kenapa kamu pulang lewat??!

“Maaf ayah… saya baru habis memonton movie di rumah kawan…”.

“Cerita apa?

“Cerita Papadom ayah”.

*PLANG*

“Katakan dengan jujur cerita apa?!”

“Maaf ayah… saya tengok cerita lucah”.

Mendengarkan itu marahlah Samad.

“Kamu nie… kecil-kecil dah nakal… kamu nak jadi apa bila besar nanti?! Malukan ayah saja perbuatan kamu nie. Masa ayah kecil dulu , ayah tak pernah pun buat macam nie.

*PLANG* Samad ditampar oleh robotnya.

Suasana hening untuk beberapa ketika…

Isteri Samad kemudian masuk ke ruang tamu dan langsung berkata… “Huh, sama saja kelakuannya, ke mana akan tumpahnya kuah kalau tak ke nasi? Bagaimana pun sememangnya dia anak awak…”

*PLANG*

Robot menampar isteri Samad sebelum isterinya sempat menyelesaikan kata-katanya…

dan semua terdiam…

: : cerita 2nd----->

Tijah ingin memutuskan perhubungan dengan boyfriend orang putihnya…

Dia tak sanggup bertemu muka, Lalu dia pun mengutus surat…surat tu macam ni bunyinya….hehehehe

Hi,My motive write this letter is to give know you something. I WANT TO CUT CONNECTION US. I have think about this very cook. I know i clap one hand only.Correctly, i have see you and she together at town with my eyes self. You always request apology back back. I don’t trust you again!!!My Friend speak you play three wood.

Now i know you correct correct play three wood. so, i break off to pull my body from this love triangle.I know this result i pick is very correct, because you love she very high from me. so, i break off to go far from here. But i always love where also i live….Safe live……

Tijah

2 comments:

Jannah Farahnaz said...

HAHAHA!!Lucunya..

ustaz hikmah said...

: : haha . tu lah psai . lawak sgt2 .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...